İptal və Qaytarılma Şərtləri
Elektron məhsullarda, məhsulu aktivləşdirən kodların satışlarında, Türk Ticarət Kanunu ilgili maddəsi əsasən məhsulun qaytarılması edilmir.
6502 sayılı Tüketici Qorunması Haqqında Kanun'nda yer aldığına görə orijinal qabı zərər görmüş, zədələnmiş, hər hansı bir şəkildə istifadədən dolayı zərər görmüş məhsullar ilə tək istifadəlik məhsullar, kopyalanabilən oyun, yazılım, çatdırılması elektron ortamda edilən məhsullar və proqramların qaytarılması qəbul edilmir. Bunun dışındakı qaytarılma tələbləriniz üçün, sifariş etdiyiniz məhsulu qəbul etdikdən sonra hər hansı bir səbəbdən dolayı qaytarmaq istədiyinizdə izləməniz lazım olan yol və bilməniz lazım olanlar belədir.
Qaytaracağınız məhsulu eksiksiz kargo ilə size çatdırılan orijinal fakturası ilə (əks halda qaytarma işiniz prosesa alınmayacaq), paketi zərərsiz, istifadə edilməmiş, istifadə səhvi nəticəsində zərər görməmiş və qabıq açılmamış halda, sifariş nömrəsi və şirkətimizin düzgün ünvanını içərək geri göndərməniz lazımdır.
Məhsulun qutusu, qabı, varsa standart aksesuarları bizə qaytardığınız paketin içində eksiksiz və zərərsiz bir şəkildə olmalıdır. Qaytaracağınız məhsul, razılaşdığımız şirkətimiz Sürət Kargo ilə şirkətimizin düzgün ünvanını içərək geri göndərməniz lazımdır. Sürət Kargo xaricində hər hansı başqa bir kargo şirkəti ilə məhsulun qaytarılması halında kargo ödənişi göndərən tərəfindən ödəniləcək, göndərən tərəfindən kargo ödənişi ödənilmədiyi və məhsulun qaytarılması qarşı ödəməli şəkildə Sürət Kargo xaricində başqa bir kargo şirkəti vasitəsilə edildiyi təqdirdə şirkətimiz kargo ödənisini məhsulun qaytarılma məbləğindən kəsmə hüquğuna sahib olacaqdır. Qaytarmaqdan əvvəl məhsulla bağlı inceleme "qaytarım birimimiz" tərəfindən həyata keçirilməkdədir. Problemli olduğuna kənaət getirilən məhsullar lazımi hallarda testə çəkilir və qaytarım razılığı buradan gələn qərar əsasında verilir.
Bu şərtlər çərçivəsində Aras Kargo ilə göndərilən bütün qaytarım göndərişlərinin kargo ödənişi şirkətimizə aiddir. Qaytarmaq istədiyiniz məhsulun xətası olması halında, qaytarma işiniz təsdiqlənəcək və kredit kartınızdan çəkilən məbləğ hesabınıza köçürüləcəkdir. Muhasebələşdirmə işləri məhsulunuzun xətasız və zərərsiz olduğu təsdiq alındıqdan izləyici 7 - 10 iş günü daxilində həyata keçirilir.
Qaytarma işiniz təsdiqləndikdən sonra,
Qaytarma işiniz təsdiqləndikdən sonra, qaytarma ilə əlaqəli vəziyyət məlumotu məktub ilə bildirilir və məhsul məbləğinin geri ödəməsi həyata keçirilir. Kredit kartınıza edilən geri ödəmənin ekstrənizə yansıması, bankanızın proses və tətbiqlərinə bağlı olaraq orta iki - üç həftə çəkə bilər. Bu proses hər bankanın özəl tətbiqatı olub, şirkətimizin bu prosese hər hansı bir müdahilə hüququ yoxdur. Qaytarım işləminizin kredit kartı ekstrənizə yansımasında yaşanan gecikmə ilə əlaqəli bankanızdan ətraflı məlumat ala bilərsiniz.
İADE HÜQUQUNUN XARİCİNƏDƏKİ QAYTARIM İŞLƏMLƏRİ
Tüketicinin "Sebəb Göstərmədən İmtina Hüququ" sadəcə yuxarıda göstərilən alış-verişdən sonra 14 gün ərzində qaytarmaq istədiyi məhsulların geri qaytarılması üçün keçərlidir. 14 günü aşan müddətlərdə qaytarma qəbul edilmir. Xüsusi şərtlər sifarişiniz çatdırıldığında, kargo nümayəndəsi eşliyində paketinizi açmalı məhsulünüzü yoxlamalısınız. Xüsusilə çatlamış, yırtılmış, açılmış və ya islənmiş paketlərdə bunu etməniz çox daha əhəmiyyət kəsb edir. Gözlənilməz bir hallarda, problemli məhsulla qarşılaşarsınızsa paketi qəbul etməyərək kargo nümayəndəsinə tutanak tutduraraq kargo şirkəti tərəfindən tərəfimizə qaytarılmasını təmin etməlisiniz.
Tək istifadəlik məhsullar, kopyalanabilən yazılım və proqramlar, tez bozulan və ya elektron ortamda təslim edilən məhsulların qaytarılması qəbul edilmir. Məhsulları alırkən məhsul təsvirinə yaxşıca baxmaq və doğru məhsulu almaq müştərinin məsuliyyətindədir. Məhsulun necə istifadə edilməsi lazım olduğu bir çox məhsulda kömək səhifələrində yer alır. Amma məhsulun istifadəsini bilmək və tətbiq etmək müştərinin məsuliyyətində olan bir haldir. Səbəbi yanlış alma, yetərli inkişaf, eksik məlumat və ya yanlış platform mənbəli olan alış-verişlərin qaytarılması və ya ləğv edilməsi edilmir.
Səhv bildirən məhsullar gamemap.az tərəfindən 15 iş günündə yetkililər şirkətlərlə əlaqə saxlanaraq araşdırılır nəticəyə bağlanır, istifadəçi səhv olduğu təqdirdə pul və ya yeni ilə dəyişdirilir.
Səhv Təqdim Edilmiş Məhsullar
İstifadəçi aldığı məhsullarda gamemap.az veb saytı tərəfindən səhv və ya eksik məlumat daxil edilməsi halında gamemap.az şərtsiz məhsulu qaytarır. Pul qaytarılması və ya istənilən məhsulun təslim edilməsi. Yaranacaq qiymət fərqləri gamemap.az tərəfindən ödənilir.
İstifadəçi kifayət qədər məlumatlandırma olduğu halda özü səhv məhsul aldığında, məhsullar şəxsiyyətə məxsus olduğundan qaytarılmaq mümkün deyil və gamemap.az heç bir məsuliyyət qəbul etmir.
Orijinal qabı zərər görmüş, zədələnmiş, hər hansı bir şəkildə istifadədən dolayı zərər görmüş məhsulların qaytarılması qəbul edilmir. Müştəri, məhsulu çatdırıldığı anda durumu ilə geri verməklə və istifadədən kaynaklanan ticari itkini ödəməklə məsuldur.
Qaytarma Əhatə Dışındakı Məhsullar
Oyun lansmanı, ilbaxış, sevgililər günü, analar günü kimi müəyyən günlərə yönlənmiş müştəriyə xüsusi olaraq hazırlanan, satışa təqdim edilən və/veya idxal edilən məhsullarda, tükətici istəkləri və ya açıq-aşkar onun şəxsi ehtiyaclarına uyğun hazırlanan, keyfiyyəti baxımından geri göndərilməyə layiq olmayan və tez bozulma təhlükəsi olan və ya son istifadə tarixi keçmə ehtimalı olan malların, kampaniya və promosyon məhsullarında məhsulun qaytarılması qəbul edilmir.
SSL protokolu, etibarlı ödəniş üsulları ilə tam təhlükəsiz alış-veriş.
Çatdırılmalarınız tez və praktik şəkildə həyata keçirilir. Gözləmədən xidmət!
Müştərilərimizin məmnuniyyəti bizim üçün ön plandadır.
Ağlınızda nəsə var? Müştəri dəstəyi komandamız sizin üçün buradadır.
Sizi təəccübləndirəcək endirimli məhsullar və heç yerdə tapa bilməyəcəyiniz təkliflər...
Hədiyyənizi xüsusi lotereyalar vasitəsilə də əldə edə bilərsiniz.